5 november 2011

Jag kunde inte...

..låta bli när jag såg denna lilla behändiga mall på Biltema.




Bildkälla: biltema.se

Köpte hem Biltemas husmall för det behändiga priset av 35 kronor. 

Såg också att en liknande mall finns på Ica Maxi, men hittade där ingen prisuppgift. Men behändigt om man vill baka ett mindre pepparkakshus men inte vill köpa färdig (ofta trasig) hus byggsats eller har tiden att lägga ner på att designa och rita sin egen ritning. 

Jag ska i alla fall "låna" ut denna mall till husen vi ska baka på mitt jobb, blir toppen bra tror jag!

Bara att komplettera med smält socker, frosting, och godis!

Nu blir det mys kväll i soffan med syster ysters goda morotskaka och lite läsk.

Ha det bra i Alla helgons dag natten, och tänd gärna ett ljus eller två för de själar som vakar över oss från andra sidan.

Kramis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar